Skip to content

AI Biznes Forum już za nami. Dziękujemy i do zobaczenia w listopadzie 2025!

Prelegenci

Obszar roboczy 3@72x

Radosław Mechło

Konsultant AI, cybernetyk, trener
BUZZcenter

Ceniony konsultant AI oraz ekspert marketingowy, który wyróżnia się unikalną zdolnością do integracji zaawansowanych technologii w całościową strategię biznesową. Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać firmom w obszarze transformacji biznesu i wdrożenia sztucznej inteligencji. Ponad 17 lat w świecie sprzedaży i marketingu dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji
o inwestycjach biznesowych.

Zrealizował kilkadziesiąt wdrożeń rozwiązań sztucznej inteligencji w biznesie, a od 2023 roku przeszkolił ponad 3500 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 1900 rozwiązań i skutecznie wdraża swoją wiedzę w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.

 

Obszar roboczy 23@72x

Tomasz Klekowski

Doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw

Partner Think-Tank.pl oraz jeden z założycieli międzynarodowej społeczności Intelligent Leadership Hub.

Jest twórcą studiów Biznes.AI prowadzonych na Akademii Leona Koźmińskiego. Działa na rzecz gospodarki będąc Członkiem Rady Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Wspiera Konfederację Lewiatan, Sektorowe Rady ds. Kompetencji Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo oraz  Informatyka, jest Ambasadorem i Członkiem Kolegium projektu PoLAND of IT Masters oraz Członkiem Rady Programowej Konkursu Fabryka Przyszłości. Uczestniczy w pracach GRAI (Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji) jako lider jednej z podgrup. Jest doradcą Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie transformacji cyfrowej.

Został wyróżniony przez Polskie Towarzystwo Informatyczne, jako jedna z osób o największym wpływie na rozwój kompetencji cyfrowych w Polsce. Autor raportów i artykułów, wykładowca, prelegent i mentor. Wspiera startupy i fundusze VC.

Obszar roboczy 21@72x

Katarzyna Krzywicka

LLM – adwokatka i przedsiębiorczyni 
Dimotely

Specjalizuje się w obszarze prawnych aspektów marketingu cyfrowego oraz jest założycielką platformy e-commerce Dimotely.

Posiada bogate doświadczenie w praktycznym stosowaniu przepisów prawnych w kontekście działalności przedsiębiorstw w świecie cyfrowym. Jest również twórczynią podcastu „Przepis na eCommerce” oraz prowadzi szkolenia i kursy online dotyczące prawnych aspektów sztucznej inteligencji dla firm.

Jest autorką publikacji na temat sztucznej inteligencji i nowych technologii publikowanych na portalach PARP oraz o ochronie danych osobowych w wydawnictwie BECK.

Zaangażowana jest w tworzenie produktów cyfrowych oraz prowadzenie szkoleń, które pomagają przedsiębiorcom zrozumieć i wykorzystać aspekty prawne związane ze sztuczną inteligencją.

Obszar roboczy 22@72x

Michał Wawrzyńczak

Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa
Niezależy doradca, projectFortify

Zawodowo lider globalnego zespołu cyberbezpieczeństwa w dużej międzynarodowej organizacji gdzie zajmuje się zwiększaniem dojrzałości cyberbezpieczeństwa firm należących do grupy ERGO z Europy i Azji. Posiada 10 lat doświadczenia w IT i cyberbezpieczeństwie zdobyte w międzynarodowych korporacjach z branży ubezpieczeń, Automotive i FMCG.

Posiadacz prestiżowych certyfikatów potwierdzających ekspercką wiedzę z obszaru zarządzania w cyberbezpieczeństwie – CISM, SSAP, CompTIA Security+.

Prowadzi międzynarodowy zespół ekspertów cyberbezpieczeństwa zajmujący się oceną dojrzałości spółek grupy ERGO, identyfikacją niezgodności oraz wdrażaniem rozporządzeń i wymogów regulacyjnych (UE + krajowych) z obszaru cyberbezpieczeństwa.

Realizował projekty rozwojowe i wdrożeniowe między innymi dla firm z branży motoryzacyjnej – BMW Financial Services oraz odpowiadał za zarządzaniem zespołem IT we Fiat Chrysler Automobiles Polska.

W ramach projectFortify współpracuje z firmami w celu budowania strategii cyberbezpieczeństwa, identyfikowania zagrożeń, zarządzania ryzykiem i budowania kultury i świadomości cyberbezpieczeństwa.

IBM26

Dorota Meysztowicz

Product Manager Planning Analytics
IBM Data and AI

Product Manager IBM Planning Analytics – specjalistycznego oprogramowania, zintegrowanej platformy do planowania i analizy opartej na sztucznej inteligencji. Rozwiązanie to umożliwia organizacjom z dowolnej branży sprawne poruszanie się w biznesie i szybkie podejmowania decyzji w oparciu o dane.

Ma ponad 20 lat doświadczenia w branży, z silnym zapleczem w zakresie planowania strategicznego, oceny wyników, przywództwa zespołowego/HR, doskonalenia procesów, rozwoju biznesu, analityki, zarządzania produktami, projektami oraz zarządzania zmianą. Posiada doświadczenie w użytkowaniu specjalistycznego oprogramowania, platform i aplikacji, które umożliwiają podejmowanie decyzji opartych na danych, rynku i spostrzeżeniach konsumentów.

Doświadczenie swoje zdobywała u dostawców oprogramowania takich jak IBM, SAP, IFS, PeopleSoft (Obecnie Oracle), Infovide oraz w dużych polskich firmach: Polskie Porty Lotnicze i Poczta Polska, Postdata.

Obszar roboczy 13@72x

Krzysztof Ogorzałek

Współtwórca, Wiceprezes Zarządu 
JMK Computerate

Współtwórca, Wiceprezes Zarządu w firmie rodzinnej JMK Computerate Sp. z o.o., która od 2006 roku specjalizuje się w tworzeniu systemów informatycznych oraz usługach IT dla branży prawnej, finansowej oraz zarządców nieruchomości. Współtwórca takich marek jak: Mecenas.iT, Syndyk.iT. Pomysłodawca i współtwórca szkoleń z zakresu bezpieczeństwa IT m.in. dla branży prawnej pod Patronatem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Od 2014 roku do czerwca 2021 roku Członek Zarządu Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, największego i najstarszego w Polsce Stowarzyszenia zrzeszającego firmy rodzinne. Obecnie pełni funkcję Członka Krajowej Rady Programowej.

W swoim życiu pracował nie tylko w sektorze IT, ale także jako manager koncertowy odpowiadał za logistykę i finanse koncertów i tras koncertowych. 

Obszar roboczy 6@72x

Rafał Stępniewski

Redaktor naczelny
Security Magazine

Redaktor naczelny „Security Magazine” – securitymagazine.pl oraz serwisów: politykabezpieczenstwa.pl i dziennikprawny.pl.

Prezes spółki Rzetelna Grupa.
Manager z doświadczeniem od 2004 w branżach IT&T i zarządzaniu. Autor wielu publikacji m.in. na temat ochrony danych i bezpieczeństwa IT. Prelegent wielu konferencji dotyczących m.in. bezpieczeństwa w firmach i nowych technologii.
Obszar roboczy 14@72x

Martyna Malczewska-Malak

Healthcare Adults Director
Nutricia (Danone)

Doświadczona menedżerka z ponad 13 latami pracy w sektorze opieki zdrowotnej, gdzie specjalizuje się w obszarach onkologii, neurologii, intensywnej opieki medycznej, chirurgii, urządzeń medycznych oraz chorób rzadkich. Od 2019 roku pełni funkcję Dyrektorki Rozwiązań żywienia medycznego dla pacjentów dorosłych odpowiada za strategie marketingowe i sprzedaży medycznej a od 2023 pełni również rolę członka zarządu spółki medycznej Nutrimed oferującej usługi żywienia dojelitowego w warunkach domowych.

W latach 2017-2019 zajmowała stanowisko Dyrektorki Sprzedaży w Polsce oraz Country Managera dla krajów Bałtyckich i Ukrainy w Nutricia Medical Polska, gdzie skupiała się na produktach dla dorosłych i dzieci. Wcześniej jako Group Brand Manager i Brand Manager, rozwijała strategiczne inicjatywy dla kluczowych kategorii medycznych w Nutricia, Novartis i Abbott. Martyna z zawodu jest prawniczka, a z miłości strategiem. Ma ogromne kompetencje w zakresie budowy planów strategicznych dla produktów i usług w przemyśle farmaceutycznym zarówno w sprzedaży szpitalnej jak aptecznej. Znana z wybitnych umiejętności strategicznego myślenia, Martyna jest cenioną profesjonalistką w branży usług zdrowotnych.

Obszar roboczy 15@72x

Piotr Wenski

Radca prawny 
CIPP/E, CIPM

Radca prawny, Inspektor Ochrony Danych, audytor i szkoleniowiec współpracujący w przeszłości z wiodącymi polskimi i międzynarodowymi kancelariami prawnymi. Specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych, compliance, prawie własności intelektualnej oraz prawie e-commerce. Doradzał w tych obszarach wiodącym podmiotom, w tym liderom rynku, m.in. z branży retail, farmaceutycznej, medycznej, sportowej, hotelarskiej, bankowej, kosmetycznej, motoryzacyjnej, jak również sektorowi IT. Przeprowadził ponad 120 szkoleń z obszaru ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Aktualnie kieruje zespołem compliance na obszar Europy Środkowej i Wschodniej w międzynarodowej firmie odzieżowej Primark.
 
Członek International Association of Privacy Professionals (IAPP) oraz Stowarzyszenia Praktyków Ochrony Danych (SPOD). Posiada certyfikaty Certified Information Privacy Professional/Europe (CIPP/E) oraz Certified Information Privacy Manager (CIPM), ponadto jest certyfikowanym audytorem wewnętrznym normy ISO 27001. Regularny prelegent na najważniejszych konferencjach z obszaru ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji, compliance. 
Obszar roboczy 5@72x

Piotr Parys

Ekspert w zakresie zarządzania zmianą i rozwoju organizacji
Silfra Consuling

Członek zarządu Silfra Consulting – firmy wyspecjalizowanej w zarządzaniu zmianami, w tym digital transformations.

Menedżer rozwoju biznesu w zarządzaniu zmianą, ekspert w obszarze edukacji menedżerskiej. Członek stowarzyszenia PMI. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i programu ICAN Innovate. Wykładowca Uniwersytetu SWPS i mentor w programie AIESEC Alumni.

Prowadzący konferencje Portfolio Experience i webinary nt zarządzania zmianą.

Pasjonat lotnictwa i różnic międzykulturowych – nie tylko w biznesie.

Obszar roboczy 10@72x

Krzysztof Dyki

Prezes Zarządu
ComCERT
Grupa Asseco

Przed objęciem funkcji Prezesa ComCERT S.A. był między innymi autorem oprogramowania dla organów państwowych objętego ochroną informacji niejawnych. Współpracował z urzędami administracji rządowej, organami rządowej administracji zespolonej oraz jednostkami sektora finansów publicznych, w tym państwowymi instytucjami publicznoprawnymi.

W latach 2016-2017 współtwórca i Członek Zarządu (CFO) spółki Aplikacje Krytyczne należącej do Ministerstwa Finansów, tworzącej analityczne systemy informatyczne wspomagające Administrację Podatkową i inne organy państwa w działalności karno-skarbowej oraz przeciwdziałaniu nieprawidłowościom finansowym. W latach 2017-2019 Wiceprezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, odpowiedzialny za cyfrowe wdrożenie reformy emerytalnej w roku 2017 oraz pozostałych projektów krajowych: centralizacji płatności składek społecznych (e-Składka), elektronizacji akt pracowniczych (e-Akta) i elektronizacji zwolnień lekarskich (e-ZLA). Pełnił funkcję Członka Rady do Spraw Cyfryzacji powołanej przez Ministra Cyfryzacji, Członka Rady Naukowej NASK oraz Doradcy Komitetu Sterującego projektu elektronicznego dowodu osobistego (e-Dowód) – będąc powołanym łącznie przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministra Cyfryzacji oraz Ministra Zdrowia. W latach 2019-2021 pełnił funkcję doradcy Prezesów wybranych spółek Skarbu Państwa. Jest członkiem Naukowo-Eksperckiej Rady Cyberbezpieczeństwa przy Wyższej Szkole Policji w Szczytnie. Posiada uprawnienia biegłego sądowego z zakresu IT, inżynierii wstecznej, cyberbezpieczeństwa i praw autorskich w IT.

Obszar roboczy 16@72x

Robert Mikulski

Radca prawny 
Brillaw Kancelaria Radców Prawnych Mikulski & Partnerzy

Radca prawny, partner zarządzający w Brillaw Kancelaria Radców Prawnych Mikulski & Partnerzy, trener mentalny i praktyk podejścia human touch” w biznesie.
 
Prawnik z ponad 25 letnim doświadczeniem, jest współautorem wielu aktów prawnych oraz publikacji w mediach i serwisach branżowych z zakresu prawa zamówień publicznych, finansów publicznych, ubezpieczeń gospodarczych, ochrony własności intelektualnej i ochrony środowiska. Aktywnie uczestniczy w biznesach w obszarze blockchain, IT, gier, reklamy oraz projektach rozwojowych w obszarze energetyki odnawialnej. Ekspert z zakresu prawnych subscription & circulareconomy, startupów (fintech).
 
Prezes Związku Firm Biotechnologicznych BIOFORUM, Członek Zarządu Stowarzyszenia Polski Wodór, WiceprzewodniczącyRady Nadzorczej Warszawskiej Izby Gospodarczej, wykładowca na Akademii Psychologii Przywództwa w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Obszar roboczy 18@72x

Paweł Mosak

Mentor Holistyczny, Trener Rozwoju, Konsultant Biznesowy

Do pracy z organizacjami i osobami indywidualnymi podchodzi holistycznie (całościowo) i procesowo (optymalizacja).

Łączy różne obszary wiedzy oraz umiejętności m. in.: neurobiologię, psychologię, zarządzanie, przywództwo, wiedzę inżynierską i procesową z uważnością, medytacją, obejmując je swoim wieloletnim doświadczeniem:

  • 25 lat pracy jako c-level menadżer, członek zarządu w spółkach skarbu państwa i korporacjach.
  • 30 letnim w rozwoju osobistym, które przyniosło głębokie zmiany w życiu.
Obszar roboczy 20@72x

Katarzyna Kryńska

Partner
IC-Mobile

Ekspertka komunikacji wewnętrznej z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży. Certyfikowana moderatorka Design Thinking. Co-founderka agencji komunikacji wewnętrznej IC Mobile oraz współpomysłodawczyni konferencji Internal Communication Meeting i konkursu IC Biznes Partner.

Specjalizuje się w kreowaniu i generowaniu działań skierowanych do pracowników – od audytów komunikacji, przez projektowanie strategii, po realizację rekomendacji i warsztatów wspierających komunikację oraz stałą opiekę konsultacyjną.

Zawsze ukierunkowuje się na potrzeby drugiego człowieka. 5 głównych talentów według badań Gallupa: rozwijanie innych, indywidualizacja, osiąganie, naprawianie, odpowiedzialność.  Współpracowała z takimi markami jak: Żabka Polska, Strabag, Michelin Polska czy PGF.

 

Obszar roboczy 12@72x

Marek Mlonka

Dyrektor Operacyjny/Atlassian Solution Architect
Optimatis

Specjalizuje się w obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia. Ma za sobą wiele złożonych projektów budowy i wdrożenia modeli usługowych, monitorowania jakości świadczonych usług czy doskonalenia organizacji IT.

Wieloletnie praktyczne doświadczenie zdobył pracując w dużych organizacjach o rozproszonej strukturze organizacyjnej, (takich jak PGNiG czy PGE Systemy) zarządzając zespołami I i II Linii Wsparcia IT nadzorując wdrożenie monitorowania usług IT czy też uzgadniając z Biznesem SLA. Posiada wszechstronne rozeznanie rynku narzędzi ITSM (zarządzanie zgłoszeniami oraz monitoring) a także aspektów miękkich – komunikacja oraz badanie satysfakcji

W 2008 r., nominowany w kategorii „Osobowość Roku” konkursu Lider Wsparcia organizowanego przez HDI Poland. Finalista programu „Lider Wsparcia 2008” w kategorii Przedsięwzięcie Roku 2008 w ramach projektu „Wdrożenie i rozwój narzędzia do obsługi wsparcia informatycznego” zrealizowanego przez Departament Informatyki, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.

Absolwent Polsko Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych.

 

Obszar roboczy 17@72x

Piotr Szarwa

Dyrektor ds. Strategicznych Inicjatyw 
Optimatis

Doświadczony menedżer IT z ponad 20-letnim doświadczeniem, w tym 10 lat na stanowiskach managerskich jako CIO i CTO. Pracował w różnych sektorach, od telekomunikacji, przez energetykę, po retail, gdzie spędził ostatnie 7 lat. Wcześniej zdobywał doświadczenie jako Architekt Systemowy, Integracyjny i finalnie Korporacyjny w firmach telekomunikacyjnych.

Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii IT, zarządzaniu dużymi departamentami IT w geograficznie rozproszonym środowisku, zarządzaniu projektami oraz portfelami projektów, a także prowadzeniu dużych projektów transformacyjnych w obszarze IT.

Obszar roboczy 19@72x

Aleksander Cierniewski

CEO
Automation First Business

CEO Automation First Business, które holistycznie prowadzi firmy do doskonałości operacyjnej poprzez połączenie ze sobą kompetencji z zarządzania procesowego oraz automatyzacji i AI.

Uważa, że mocna egzekucja jest równie ważna, jak trafna strategia. Szuka dróg do osiągnięcia wspomnianej doskonałości, bazując na czterech, głównych obszarach: biznesie, kulturze, procesach oraz technologii.

Dzięki temu firmy są skuteczne, rentowne, gotowe do szybkiego skalowania i nowocześnie zarządzane.

Obszar roboczy 4@72x

Maciej Chmurkowski

Enterprise Products Owner 
Senuto

Specjalista od marketingu afiliacyjnego, fanatyk automatyzacji oraz wykorzystania modeli językowych i embeddingowych w zakresie marketingu internetowego oraz SEO.

Od 2007 roku związany z branżą SEO. Były współwłaściciel agencji Tarantula SEO oraz Adinspire. Twórca wielu nieszablonowych rozwiązań i CMS, między innymi do budowy mikrostron oraz zarządzania publikacjami na stronach internetowych.

Pełni funkcję Enterprise Products Owner w Senuto, gdzie rozwija nową gałąź – Enterprise.
W Enterprise skupia się na budowaniu rozwiązań z zakresu AI i Big Data, szytych na miarę, dostosowanych do potrzeb dużych agencji marketingowych oraz e-commerce.

Obszar roboczy 1@72x

Witold Antosiewicz

Community and networking mentor 
Community HUB

Jest ekspertem w zakresie zarządzania społecznościami, tworzenia relacji biznesowych, mentorem dla przedsiębiorców oraz współtwórcą „Community HUB” – przestrzeni, w której przedsiębiorcy oraz managerowie rozwijają kompetencje rozwoju biznesu oraz własnego z wykorzystaniem LinkedIn oraz networkingu.  Specjalizuje się w szkoleniach z efektywnych działań prowadzących do sprzedaży przez relacje w świecie realnym oraz online, tworzenia strategii komunikacji i sprzedaży oraz organizowania aktywnych społeczności na LinkedIn. Pokazuje i naucza, jak skutecznie wdrożyć networking oraz LinkedIn w swoje działania sprzedażowe.

Dwukrotnie zdobył tytuł Najlepszego Networkera w Polsce nadawanej przez największą organizację networkingową na świecie BNI. Uczy i wspieram aktywnych przedsiębiorców w strategicznym budowaniu trwałych sieci wartościowych kontaktów, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi networkingu i digital networkingu.

Przez lata współtworzył rozwój takich organizacji jak BNI, Networking Concierge Club oraz Klub Inteligencji Biznesu, gdzie pomagał firmom i profesjonalistom osiągać cele biznesowe poprzez LinkedIn, networking oraz digital networking. Miał także zaszczyt dwukrotnie współtworzyć największą polską kampanię marketingową na Li „LinkedIn Top Influencer 2020 i 2021”.

Jest współautorem książki „Praktyczny poradnik networkingu” oraz kursów wideo „Networking bez tajemnic” i “LinkedIn bez tajemnic” jak również autorem wielu artykułów oraz publikacji w prasie biznesowej oraz na LinkedIn. Jako autor cyklu eventów “Biznesowe pory roku” łączy przedsiębiorców i przenosić relacje ze świata online do offline przy okazji przekazując wartościową wiedzę.

Iwona_forum

Izabela Walczewska-Schneyder

WspółzałożycielaGrupa Oryx

Współzałożycielka, Grupa Oryx
 
Przez wiele lat odpowiadała za zarządzanie finansami w polskich i międzynarodowych firmach. W latach 2013 – 2019 członek zarządu odpowiedzialny za finanse, HR i kwestie prawne w Benefit Systems SA. Od 2022 roku rozwija Grupę Oryx – zespół doświadczonych praktyków biznesu wspierających firmy w modelu projektowym i interim. Zaangażowana w międzynarodowy ruch firm odpowiedzialnych społecznie – BCorp. 
 
Absolwentka wydziału ekonomii Uniwersytetu Łódzkiego oraz MBA w Oxford Brooks University, ekspertka ACCA Poland, certyfikowany nauczyciel medytacji mindfulness. Posiada tytuł MBA oraz FCCA. 
Aleksandra

Dr Aleksandra Auleytner

Partner, Head of IP&TMT Practice
Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka

Aleksandra specjalizuje się w problematyce praw na dobrach niematerialnych. Jest specjalistką w zakresie prawa autorskiego, prawa nowych technologii, prawa własności przemysłowej e-commerce oraz wybranych aspektów pomocy publicznej.

Doradza, w szczególności, spółkom z branży technologicznej, głównie w zakresie umów wdrożeniowych i utrzymaniowych (w tym również dotyczących systemów SAP) oraz innych umów typowych dla sektora IT, agencjom reklamowym, stacjom telewizyjnym, producentom żywności i odzieży, spółkom prowadzącym sklepy internetowe.

Uczestniczyła w projektach związanych z budową infrastruktury sieci szerokopasmowych. Doradzała także w postępowaniach związanych z wprowadzaniem na obszar celny towarów naruszających prawa własności intelektualnej.

Projekt bez nazwy (3)

Rafał Kunaszyk

Współwłaściciel firm rodzinnych
Eurokreator s.c. i Eurokreator T&C

Współwłaściciel firm rodzinnych Eurokreator s.c. i Eurokreator T&C.

Przewodniczący Komisji Kompetencyjnej Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, ekspert ds. edukacji, rynku pracy, trener i doradca zarządzania, zajmuje się rozwojem kompetencji i kwalifikacji.

Trener w zakresie komunikacji, kreatywności, partnerstw, rozwoju projektów innowacyjnych, współpracy biznes-nauka, członek Rady Fundatorów i Rady Programowej Klastra Life-Science, ekspert Fundacji Platforma Przemysłów Przyszłości.

Obszar roboczy 1-100

Szymon Kapturkiewicz

CEO
InterSynergy Software House

Ekspert ds. transformacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa. Moderator warsztatów produktowych Design Sprint.

CEO w InterSynergy Software House, firmie programistycznej specjalizującej się w zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych dla biznesu, w tym transformacji cyfrowej, e-commerce oraz rozwoju aplikacji webowych. Od lat wdraża technologie, które optymalizują procesy operacyjne i wspierają rozwój przedsiębiorstw. Realizuje wdrożenia oparte na sztucznej inteligencji, a także prowadzi warsztaty Product Discovery oraz Design Sprint, które pozwalają na wdrażanie innowacji w sposób, który już na starcie ma zwiększoną szansę na sukces.

Jako ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, koncentruje się na zarządzaniu ryzykiem oraz minimalizacji zagrożeń, zapewniając stabilność i ochronę w cyfrowym środowisku. Skutecznie wdraża strategie, które nie tylko podnoszą poziom bezpieczeństwa, ale również zwiększają efektywność operacyjną firm.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w realizacji projektów o dużej skali i wysokim poziomie złożoności, pomaga przedsiębiorstwom wdrażać narzędzia i platformy, które wspierają transformację organizacyjną oraz integrację kluczowych systemów. Specjalizuje się w automatyzacji procesów, co pozwala firmom działać sprawniej i zwiększać swoją konkurencyjność.

AI Biznes Forum wystartowało

Kamila Kierzek-Mechło

Masz pytania? Skontaktuj się!

Kamila Kierzek
Partnerzy, Media, Sprzedaż
kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
533 980 420