Strateg, ekspert marketingu i sprzedaży B2B, z ponad 18-letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach.
Strateg, ekspert marketingu i sprzedaży B2B oraz pasjonatka nowoczesnych technologii z 20-letnim doświadczeniem w polskich i międzynarodowych organizacjach.
Zarządza firmą BUZZcenter, specjalizującą się w doradztwie i szkoleniach z zakresu sztucznej inteligencji. Firma koncentruje się na praktycznym zastosowaniu AI w obszarach marketingu, sprzedaży, HR i zarządzaniu. Jako lider BUZZcenter Kamila odpowiada za rozwój strategii biznesowych oraz wspiera klientów w procesach cyfrowej transformacji, pomagając im wdrażać innowacyjne rozwiązania technologiczne, które podnoszą efektywność i konkurencyjność organizacji. Autorka licznych badań i raportów rynkowych m.in. 3 edycji raportu Power of AI, AI Trendbook, Marketing B2B i Wpływ strategii na biznes.
Wspólnie z mężem, z którym prowadzi BUZZcenter napisali książkę “Zatrudnij AI, odzyskaj czas”, która jest praktycznym przewodnikiem dla świata biznesu jak korzystać i wdrażać sztuczną inteligencję, by przyspieszyć procesy, automatyzować powtarzalne zadania i uwolnić zasoby, tak aby przedsiębiorcy mogli skupić się na tym, co naprawdę ważne, na rozwijaniu strategii, kreatywności i budowaniu wartości.
Przez lata zrealizowała dziesiątki strategii marketingowych i biznesowych dla polskich oraz międzynarodowych marek. Przed założeniem BUZZcenter pracowała m.in. w AVIVA jako specjalista ds. komunikacji wewnętrznej, w Schneider Electric jako Marketing Manager oraz jako Dyrektor Marketingu marki Euromaster należącej do Grupy Michelin.
Jest absolwentką Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warszawskim oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej. Ukończyła London School of Public Relations, kierunek Biznes AI na Akademii Leona Koźmiskiego, posiada prestiżowy tytuł Diploma in Professional Marketing, nadawany przez The Chartered Institute of Marketing (CIM). Została wyróżniona jako „Mistrzyni LinkedIn” przez Forbes Women za skuteczne wykorzystanie tej platformy w komunikacji biznesowej.
Prywatnie pasjonuje się nowoczesnymi technologiami, w szczególności sztuczną inteligencją. Jest entuzjastką budowania lojalności klientów oraz doskonałości w obsłudze klienta. Inspiruje liderów i menedżerów do wykorzystywania AI oraz nowoczesnych narzędzi w budowaniu silnych marek i relacji biznesowych.