Prelegenci
Radosław Mechło
Konsultant AI, cybernetyk, trener
BUZZcenter
Ceniony konsultant AI oraz ekspert marketingowy, który wyróżnia się unikalną zdolnością do integracji zaawansowanych technologii w całościową strategię biznesową. Handlowiec i marketer z zamiłowania, cybernetyk z wykształcenia który skutecznie łączy swoją wiedzę i kompetencje, by doradzać firmom w obszarze transformacji biznesu i wdrożenia sztucznej inteligencji. Ponad 17 lat w świecie sprzedaży i marketingu dały mu podwaliny do świadomego podejmowania decyzji
o inwestycjach biznesowych.
Zrealizował kilkadziesiąt wdrożeń rozwiązań sztucznej inteligencji w biznesie, a od 2023 roku przeszkolił ponad 3500 osób z obszaru AI. Przetestował ponad 1900 rozwiązań i skutecznie wdraża swoją wiedzę w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.
Tomasz Klekowski
Doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw
Partner Think-Tank.pl oraz jeden z założycieli międzynarodowej społeczności Intelligent Leadership Hub.
Jest twórcą studiów Biznes.AI prowadzonych na Akademii Leona Koźmińskiego. Działa na rzecz gospodarki będąc Członkiem Rady Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Wspiera Konfederację Lewiatan, Sektorowe Rady ds. Kompetencji Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo oraz Informatyka, jest Ambasadorem i Członkiem Kolegium projektu PoLAND of IT Masters oraz Członkiem Rady Programowej Konkursu Fabryka Przyszłości. Uczestniczy w pracach GRAI (Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji) jako lider jednej z podgrup. Jest doradcą Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie transformacji cyfrowej.
Został wyróżniony przez Polskie Towarzystwo Informatyczne, jako jedna z osób o największym wpływie na rozwój kompetencji cyfrowych w Polsce. Autor raportów i artykułów, wykładowca, prelegent i mentor. Wspiera startupy i fundusze VC.
Katarzyna Krzywicka
LLM – adwokatka i przedsiębiorczyni
Dimotely
Specjalizuje się w obszarze prawnych aspektów marketingu cyfrowego oraz jest założycielką platformy e-commerce Dimotely.
Posiada bogate doświadczenie w praktycznym stosowaniu przepisów prawnych w kontekście działalności przedsiębiorstw w świecie cyfrowym. Jest również twórczynią podcastu „Przepis na eCommerce” oraz prowadzi szkolenia i kursy online dotyczące prawnych aspektów sztucznej inteligencji dla firm.
Jest autorką publikacji na temat sztucznej inteligencji i nowych technologii publikowanych na portalach PARP oraz o ochronie danych osobowych w wydawnictwie BECK.
Zaangażowana jest w tworzenie produktów cyfrowych oraz prowadzenie szkoleń, które pomagają przedsiębiorcom zrozumieć i wykorzystać aspekty prawne związane ze sztuczną inteligencją.
Michał Wawrzyńczak
Ekspert ds. cyberbezpieczeństwa
Niezależy doradca, projectFortify
Zawodowo lider globalnego zespołu cyberbezpieczeństwa w dużej międzynarodowej organizacji gdzie zajmuje się zwiększaniem dojrzałości cyberbezpieczeństwa firm należących do grupy ERGO z Europy i Azji. Posiada 10 lat doświadczenia w IT i cyberbezpieczeństwie zdobyte w międzynarodowych korporacjach z branży ubezpieczeń, Automotive i FMCG.
Posiadacz prestiżowych certyfikatów potwierdzających ekspercką wiedzę z obszaru zarządzania w cyberbezpieczeństwie – CISM, SSAP, CompTIA Security+.
Prowadzi międzynarodowy zespół ekspertów cyberbezpieczeństwa zajmujący się oceną dojrzałości spółek grupy ERGO, identyfikacją niezgodności oraz wdrażaniem rozporządzeń i wymogów regulacyjnych (UE + krajowych) z obszaru cyberbezpieczeństwa.
Realizował projekty rozwojowe i wdrożeniowe między innymi dla firm z branży motoryzacyjnej – BMW Financial Services oraz odpowiadał za zarządzaniem zespołem IT we Fiat Chrysler Automobiles Polska.
W ramach projectFortify współpracuje z firmami w celu budowania strategii cyberbezpieczeństwa, identyfikowania zagrożeń, zarządzania ryzykiem i budowania kultury i świadomości cyberbezpieczeństwa.
Dorota Meysztowicz
Product Manager Planning Analytics
IBM Data and AI
Product Manager IBM Planning Analytics – specjalistycznego oprogramowania, zintegrowanej platformy do planowania i analizy opartej na sztucznej inteligencji. Rozwiązanie to umożliwia organizacjom z dowolnej branży sprawne poruszanie się w biznesie i szybkie podejmowania decyzji w oparciu o dane.
Ma ponad 20 lat doświadczenia w branży, z silnym zapleczem w zakresie planowania strategicznego, oceny wyników, przywództwa zespołowego/HR, doskonalenia procesów, rozwoju biznesu, analityki, zarządzania produktami, projektami oraz zarządzania zmianą. Posiada doświadczenie w użytkowaniu specjalistycznego oprogramowania, platform i aplikacji, które umożliwiają podejmowanie decyzji opartych na danych, rynku i spostrzeżeniach konsumentów.
Doświadczenie swoje zdobywała u dostawców oprogramowania takich jak IBM, SAP, IFS, PeopleSoft (Obecnie Oracle), Infovide oraz w dużych polskich firmach: Polskie Porty Lotnicze i Poczta Polska, Postdata.
Krzysztof Ogorzałek
Współtwórca, Wiceprezes Zarządu
JMK Computerate
Współtwórca, Wiceprezes Zarządu w firmie rodzinnej JMK Computerate Sp. z o.o., która od 2006 roku specjalizuje się w tworzeniu systemów informatycznych oraz usługach IT dla branży prawnej, finansowej oraz zarządców nieruchomości. Współtwórca takich marek jak: Mecenas.iT, Syndyk.iT. Pomysłodawca i współtwórca szkoleń z zakresu bezpieczeństwa IT m.in. dla branży prawnej pod Patronatem Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Od 2014 roku do czerwca 2021 roku Członek Zarządu Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, największego i najstarszego w Polsce Stowarzyszenia zrzeszającego firmy rodzinne. Obecnie pełni funkcję Członka Krajowej Rady Programowej.
W swoim życiu pracował nie tylko w sektorze IT, ale także jako manager koncertowy odpowiadał za logistykę i finanse koncertów i tras koncertowych.
Rafał Stępniewski
Redaktor naczelny
Security Magazine
Prezes spółki Rzetelna Grupa. Manager z doświadczeniem od 2004 w branżach IT&T i zarządzaniu. Autor wielu publikacji m.in. na temat ochrony danych i bezpieczeństwa IT. Prelegent wielu konferencji dotyczących m.in. bezpieczeństwa w firmach i nowych technologii.
Martyna Malczewska-Malak
Healthcare Adults Director
Nutricia (Danone)
Doświadczona menedżerka z ponad 13 latami pracy w sektorze opieki zdrowotnej, gdzie specjalizuje się w obszarach onkologii, neurologii, intensywnej opieki medycznej, chirurgii, urządzeń medycznych oraz chorób rzadkich. Od 2019 roku pełni funkcję Dyrektorki Rozwiązań żywienia medycznego dla pacjentów dorosłych odpowiada za strategie marketingowe i sprzedaży medycznej a od 2023 pełni również rolę członka zarządu spółki medycznej Nutrimed oferującej usługi żywienia dojelitowego w warunkach domowych.
W latach 2017-2019 zajmowała stanowisko Dyrektorki Sprzedaży w Polsce oraz Country Managera dla krajów Bałtyckich i Ukrainy w Nutricia Medical Polska, gdzie skupiała się na produktach dla dorosłych i dzieci. Wcześniej jako Group Brand Manager i Brand Manager, rozwijała strategiczne inicjatywy dla kluczowych kategorii medycznych w Nutricia, Novartis i Abbott. Martyna z zawodu jest prawniczka, a z miłości strategiem. Ma ogromne kompetencje w zakresie budowy planów strategicznych dla produktów i usług w przemyśle farmaceutycznym zarówno w sprzedaży szpitalnej jak aptecznej. Znana z wybitnych umiejętności strategicznego myślenia, Martyna jest cenioną profesjonalistką w branży usług zdrowotnych.
Piotr Wenski
Radca prawny
CIPP/E, CIPM
Piotr Parys
Ekspert w zakresie zarządzania zmianą i rozwoju organizacji
Silfra Consuling
Członek zarządu Silfra Consulting – firmy wyspecjalizowanej w zarządzaniu zmianami, w tym digital transformations.
Menedżer rozwoju biznesu w zarządzaniu zmianą, ekspert w obszarze edukacji menedżerskiej. Członek stowarzyszenia PMI. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim i programu ICAN Innovate. Wykładowca Uniwersytetu SWPS i mentor w programie AIESEC Alumni.
Prowadzący konferencje Portfolio Experience i webinary nt zarządzania zmianą.
Pasjonat lotnictwa i różnic międzykulturowych – nie tylko w biznesie.
Krzysztof Dyki
Prezes Zarządu
ComCERT
Grupa Asseco
Przed objęciem funkcji Prezesa ComCERT S.A. był między innymi autorem oprogramowania dla organów państwowych objętego ochroną informacji niejawnych. Współpracował z urzędami administracji rządowej, organami rządowej administracji zespolonej oraz jednostkami sektora finansów publicznych, w tym państwowymi instytucjami publicznoprawnymi.
W latach 2016-2017 współtwórca i Członek Zarządu (CFO) spółki Aplikacje Krytyczne należącej do Ministerstwa Finansów, tworzącej analityczne systemy informatyczne wspomagające Administrację Podatkową i inne organy państwa w działalności karno-skarbowej oraz przeciwdziałaniu nieprawidłowościom finansowym. W latach 2017-2019 Wiceprezes Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, odpowiedzialny za cyfrowe wdrożenie reformy emerytalnej w roku 2017 oraz pozostałych projektów krajowych: centralizacji płatności składek społecznych (e-Składka), elektronizacji akt pracowniczych (e-Akta) i elektronizacji zwolnień lekarskich (e-ZLA). Pełnił funkcję Członka Rady do Spraw Cyfryzacji powołanej przez Ministra Cyfryzacji, Członka Rady Naukowej NASK oraz Doradcy Komitetu Sterującego projektu elektronicznego dowodu osobistego (e-Dowód) – będąc powołanym łącznie przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministra Cyfryzacji oraz Ministra Zdrowia. W latach 2019-2021 pełnił funkcję doradcy Prezesów wybranych spółek Skarbu Państwa. Jest członkiem Naukowo-Eksperckiej Rady Cyberbezpieczeństwa przy Wyższej Szkole Policji w Szczytnie. Posiada uprawnienia biegłego sądowego z zakresu IT, inżynierii wstecznej, cyberbezpieczeństwa i praw autorskich w IT.
Robert Mikulski
Radca prawny
Brillaw Kancelaria Radców Prawnych Mikulski & Partnerzy
Paweł Mosak
Mentor Holistyczny, Trener Rozwoju, Konsultant Biznesowy
Do pracy z organizacjami i osobami indywidualnymi podchodzi holistycznie (całościowo) i procesowo (optymalizacja).
Łączy różne obszary wiedzy oraz umiejętności m. in.: neurobiologię, psychologię, zarządzanie, przywództwo, wiedzę inżynierską i procesową z uważnością, medytacją, obejmując je swoim wieloletnim doświadczeniem:
- 25 lat pracy jako c-level menadżer, członek zarządu w spółkach skarbu państwa i korporacjach.
- 30 letnim w rozwoju osobistym, które przyniosło głębokie zmiany w życiu.
Katarzyna Kryńska
Partner
IC-Mobile
Ekspertka komunikacji wewnętrznej z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży. Certyfikowana moderatorka Design Thinking. Co-founderka agencji komunikacji wewnętrznej IC Mobile oraz współpomysłodawczyni konferencji Internal Communication Meeting i konkursu IC Biznes Partner.
Specjalizuje się w kreowaniu i generowaniu działań skierowanych do pracowników – od audytów komunikacji, przez projektowanie strategii, po realizację rekomendacji i warsztatów wspierających komunikację oraz stałą opiekę konsultacyjną.
Zawsze ukierunkowuje się na potrzeby drugiego człowieka. 5 głównych talentów według badań Gallupa: rozwijanie innych, indywidualizacja, osiąganie, naprawianie, odpowiedzialność. Współpracowała z takimi markami jak: Żabka Polska, Strabag, Michelin Polska czy PGF.
Marek Mlonka
Dyrektor Operacyjny/Atlassian Solution Architect
Optimatis
Specjalizuje się w obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia. Ma za sobą wiele złożonych projektów budowy i wdrożenia modeli usługowych, monitorowania jakości świadczonych usług czy doskonalenia organizacji IT.
Wieloletnie praktyczne doświadczenie zdobył pracując w dużych organizacjach o rozproszonej strukturze organizacyjnej, (takich jak PGNiG czy PGE Systemy) zarządzając zespołami I i II Linii Wsparcia IT nadzorując wdrożenie monitorowania usług IT czy też uzgadniając z Biznesem SLA. Posiada wszechstronne rozeznanie rynku narzędzi ITSM (zarządzanie zgłoszeniami oraz monitoring) a także aspektów miękkich – komunikacja oraz badanie satysfakcji
W 2008 r., nominowany w kategorii „Osobowość Roku” konkursu Lider Wsparcia organizowanego przez HDI Poland. Finalista programu „Lider Wsparcia 2008” w kategorii Przedsięwzięcie Roku 2008 w ramach projektu „Wdrożenie i rozwój narzędzia do obsługi wsparcia informatycznego” zrealizowanego przez Departament Informatyki, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.
Absolwent Polsko Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych.
Piotr Szarwa
Dyrektor ds. Strategicznych Inicjatyw
Optimatis
Doświadczony menedżer IT z ponad 20-letnim doświadczeniem, w tym 10 lat na stanowiskach managerskich jako CIO i CTO. Pracował w różnych sektorach, od telekomunikacji, przez energetykę, po retail, gdzie spędził ostatnie 7 lat. Wcześniej zdobywał doświadczenie jako Architekt Systemowy, Integracyjny i finalnie Korporacyjny w firmach telekomunikacyjnych.
Posiada bogate doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii IT, zarządzaniu dużymi departamentami IT w geograficznie rozproszonym środowisku, zarządzaniu projektami oraz portfelami projektów, a także prowadzeniu dużych projektów transformacyjnych w obszarze IT.
Aleksander Cierniewski
CEO
Automation First Business
CEO Automation First Business, które holistycznie prowadzi firmy do doskonałości operacyjnej poprzez połączenie ze sobą kompetencji z zarządzania procesowego oraz automatyzacji i AI.
Uważa, że mocna egzekucja jest równie ważna, jak trafna strategia. Szuka dróg do osiągnięcia wspomnianej doskonałości, bazując na czterech, głównych obszarach: biznesie, kulturze, procesach oraz technologii.
Dzięki temu firmy są skuteczne, rentowne, gotowe do szybkiego skalowania i nowocześnie zarządzane.
Maciej Chmurkowski
Enterprise Products Owner
Senuto
Specjalista od marketingu afiliacyjnego, fanatyk automatyzacji oraz wykorzystania modeli językowych i embeddingowych w zakresie marketingu internetowego oraz SEO.
Od 2007 roku związany z branżą SEO. Były współwłaściciel agencji Tarantula SEO oraz Adinspire. Twórca wielu nieszablonowych rozwiązań i CMS, między innymi do budowy mikrostron oraz zarządzania publikacjami na stronach internetowych.
Pełni funkcję Enterprise Products Owner w Senuto, gdzie rozwija nową gałąź – Enterprise.
W Enterprise skupia się na budowaniu rozwiązań z zakresu AI i Big Data, szytych na miarę, dostosowanych do potrzeb dużych agencji marketingowych oraz e-commerce.
Witold Antosiewicz
Community and networking mentor
Community HUB
Jest ekspertem w zakresie zarządzania społecznościami, tworzenia relacji biznesowych, mentorem dla przedsiębiorców oraz współtwórcą „Community HUB” – przestrzeni, w której przedsiębiorcy oraz managerowie rozwijają kompetencje rozwoju biznesu oraz własnego z wykorzystaniem LinkedIn oraz networkingu. Specjalizuje się w szkoleniach z efektywnych działań prowadzących do sprzedaży przez relacje w świecie realnym oraz online, tworzenia strategii komunikacji i sprzedaży oraz organizowania aktywnych społeczności na LinkedIn. Pokazuje i naucza, jak skutecznie wdrożyć networking oraz LinkedIn w swoje działania sprzedażowe.
Dwukrotnie zdobył tytuł Najlepszego Networkera w Polsce nadawanej przez największą organizację networkingową na świecie BNI. Uczy i wspieram aktywnych przedsiębiorców w strategicznym budowaniu trwałych sieci wartościowych kontaktów, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi networkingu i digital networkingu.
Przez lata współtworzył rozwój takich organizacji jak BNI, Networking Concierge Club oraz Klub Inteligencji Biznesu, gdzie pomagał firmom i profesjonalistom osiągać cele biznesowe poprzez LinkedIn, networking oraz digital networking. Miał także zaszczyt dwukrotnie współtworzyć największą polską kampanię marketingową na Li „LinkedIn Top Influencer 2020 i 2021”.
Jest współautorem książki „Praktyczny poradnik networkingu” oraz kursów wideo „Networking bez tajemnic” i “LinkedIn bez tajemnic” jak również autorem wielu artykułów oraz publikacji w prasie biznesowej oraz na LinkedIn. Jako autor cyklu eventów “Biznesowe pory roku” łączy przedsiębiorców i przenosić relacje ze świata online do offline przy okazji przekazując wartościową wiedzę.
Izabela Walczewska-Schneyder
Współzałożyciela, Grupa Oryx
Dr Aleksandra Auleytner
Partner, Head of IP&TMT Practice
Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
Aleksandra specjalizuje się w problematyce praw na dobrach niematerialnych. Jest specjalistką w zakresie prawa autorskiego, prawa nowych technologii, prawa własności przemysłowej e-commerce oraz wybranych aspektów pomocy publicznej.
Doradza, w szczególności, spółkom z branży technologicznej, głównie w zakresie umów wdrożeniowych i utrzymaniowych (w tym również dotyczących systemów SAP) oraz innych umów typowych dla sektora IT, agencjom reklamowym, stacjom telewizyjnym, producentom żywności i odzieży, spółkom prowadzącym sklepy internetowe.
Uczestniczyła w projektach związanych z budową infrastruktury sieci szerokopasmowych. Doradzała także w postępowaniach związanych z wprowadzaniem na obszar celny towarów naruszających prawa własności intelektualnej.
Rafał Kunaszyk
Współwłaściciel firm rodzinnych
Eurokreator s.c. i Eurokreator T&C
Współwłaściciel firm rodzinnych Eurokreator s.c. i Eurokreator T&C.
Przewodniczący Komisji Kompetencyjnej Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, ekspert ds. edukacji, rynku pracy, trener i doradca zarządzania, zajmuje się rozwojem kompetencji i kwalifikacji.
Trener w zakresie komunikacji, kreatywności, partnerstw, rozwoju projektów innowacyjnych, współpracy biznes-nauka, członek Rady Fundatorów i Rady Programowej Klastra Life-Science, ekspert Fundacji Platforma Przemysłów Przyszłości.
Szymon Kapturkiewicz
CEO
InterSynergy Software House
Ekspert ds. transformacji cyfrowej i cyberbezpieczeństwa. Moderator warsztatów produktowych Design Sprint.
CEO w InterSynergy Software House, firmie programistycznej specjalizującej się w zaawansowanych rozwiązaniach technologicznych dla biznesu, w tym transformacji cyfrowej, e-commerce oraz rozwoju aplikacji webowych. Od lat wdraża technologie, które optymalizują procesy operacyjne i wspierają rozwój przedsiębiorstw. Realizuje wdrożenia oparte na sztucznej inteligencji, a także prowadzi warsztaty Product Discovery oraz Design Sprint, które pozwalają na wdrażanie innowacji w sposób, który już na starcie ma zwiększoną szansę na sukces.
Jako ekspert ds. cyberbezpieczeństwa, koncentruje się na zarządzaniu ryzykiem oraz minimalizacji zagrożeń, zapewniając stabilność i ochronę w cyfrowym środowisku. Skutecznie wdraża strategie, które nie tylko podnoszą poziom bezpieczeństwa, ale również zwiększają efektywność operacyjną firm.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w realizacji projektów o dużej skali i wysokim poziomie złożoności, pomaga przedsiębiorstwom wdrażać narzędzia i platformy, które wspierają transformację organizacyjną oraz integrację kluczowych systemów. Specjalizuje się w automatyzacji procesów, co pozwala firmom działać sprawniej i zwiększać swoją konkurencyjność.
AI Biznes Forum wystartowało
Masz pytania? Skontaktuj się!
Kamila Kierzek
Partnerzy, Media, Sprzedaż
kamila.kierzek-mechlo@buzzcenter.pl
533 980 420